> Nu j*klarns

2008-01-02 19:25:16 ♥ Vardagsliv

Har precis reggat mej på GI viktkoll så nu ska jag fasen gått ner några kilon tills vi åker till Aruba den 18:e april.
Tror jag missat att berätta att vi ska åka?
Babys far fyller nämligen 60år så dom bjuder oss och babys bror med flickvän till Aruba i 12dagar. Ska bli mycket spännande att se vad det är för ställe, om det kanske blir nya favoriten?
För än sålänge är det Egypten som ligger 1:a, inte Thailand som man kanske skulle tro är allas favorit?



Nu kom jag bort från ämnet kände jag, det var ju GI snack nu image25. Har haft ledigt från det över julen nu men lyckats hålla mej så gott som stilla iallafall (+2kg). Gick ju ner 7kg på 5veckor och det var inte ens svårt som jag trodde att det skulle vara. En diet som passar mej alldeles super eftersom jag inte gillar tillbehör som pasta, ris och potatis eller mackor. Bara det där sockret som man ska bli avberoende av. Inte lätt men det funkar!
Så önska mej lycka till nu! Tror det är första nyåret jag lovar mej själv att satsa på hälsa och vikt haha.

Håller på med ett nyårsinlägg fortfarande så ni inte tror jag glömt det. Kommer bilder och sånt vad jag gjorde, ja ni vet sånt där standard.

Kommentarer

ooh vilken jävla resa!!
fan va skoj.. och lycka till med GI viktegrejen där.

och lyssna in nya korn skivan. jag har just fått hem den. hoppas den är bra nu. va et tag sen jag lyssnade oxå på dom. men som du säger, året har inga direkta wow-konserter ÄN. vi tänkte se Dolly Parton, mamma å jag. men det blev väldigt dyrt!! tyvärr. hade nog vart skoj, trots att de flesta skivor här är rock inte country. men jag erkänner att jag är en stolt ägare till dixi chicks. mycket bra skiva!

Sarah
2008-01-02 22:10:45 http://stinakampe.blogg.se

oj, jag har oxå tänkt prova på GI nu efter jul. Har du några handfasta tips ? : )
för övrigt, fin fin blogg !

stina
2008-01-06 15:03:18 http://minnan.blogg.se

såg riktigt underbart ut=)

Malin
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: