> Nu måste..

2008-01-05 22:08:58 ♥ Vardagsliv

väl lediga dagarna vara över för ett tag?
Det blir ju inget bloggande alls för mej när Baby är hemma hela tiden.
Blir ju bara en himla massa kärlek och nu är jag trött på det image5.

Nää kanske inte men jag behöver lite egentid och börja pyssla med det jag gör annars.
I veckan åker julen ut iallafall. Bort bort bort!
Skulle vilja få tag på några nya gardiner först till vardagsrummet, helst några bruna lila aktiga.
Kollade på IKEA idag men f*ck så dyrt det är med färdigsydda, helt galet!
Har bara massor med vita med stora blommer på eller annat svart7vitt mönster, as tråkigt.
Jag är såndär som helst bara använder mina gardiner en gång, sen har jag tröttnat.
Hur gör ni? Har ni samma eller köper nytt hela tiden?

Dom här vill jag så gärna ha men 5-600 för gardiner? Kostar det verkligen så mycket? Jag betalar iallafall max 300 haha. Dom med rutor på är mycket snyggare på riktigt än på bild, här var dom ju fula haha.

Kommentarer
2008-01-06 01:45:40 http://levinda.blogg.se

Kolla in gardiner på Tradera vettja, där brukar jag göra billiga och snygga gardinfynd emellanåt!

Anna

Välkommen tillbaka=)
hehe..

jag kom just hem från jobbet och är dödstrött nu, ska hoppa i säng.. vi höres sen!

KRAM

Sarah
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: