> "nyttig" kladdkaka

2008-01-18 19:30:22 ♥ Vardagsliv

Var så otroligt sugen på kladdkaka och ville inte göra en så super onyttig som annars. Så det vart dinkel fullkornsmjöl och 70% chocklad istället för mjöl och kakao. Den vart helt okej, lite stark kanske och väldigt väldigt mättande. En sked och sen var man spyfärdig..

Så trött, så trött idag! Ska krypa ner i sängen snart, ska fylla datorn med lite serier först. Vänta på att Baby kommer hem, han har vart borta varje kväll denna vecka och byggt "nånting" till knutmasso. Det brukar vara den 13:januari men vi här där jag bor flyttade det hela till helgen istället. Smart då det kommer mera folk och flera engagerar sej i att bygga saker och klä ut sig. Jag ska inte göra det iår, det blir en lugn kväll med släkten för mej. Antar att ingen av er har en aning om vad knutmasso är men här är en sida med bilder och fakta om vad det är.
Visar bilder sen om ni är nyfikna på Babys verk?


Kommentarer
2008-01-19 13:09:22 http://catya.blogg.se

ja visa bilder, lägg gärna ut receptet oxå, förenkla det oxå om du kan , jag är lite handikappad i köket hihi...

catya
2008-01-19 16:17:52 http://catya.blogg.se

tack för receptet sötnos, ser lite avancerat ut men jag kanske vågar mig på den iaf, för det låter ju så smaskigt

puzz

catya
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: