> REA

2008-01-18 20:20:29 ♥ Vardagsliv

Eftersom jag gnällt på affärernas reor (?) så ska jag också sätta igång med en egen.
Kom fram till idag att jag har alldeles för mycket "skit" ligger, kläder, smycken, sjalar, hårband m,m som inte används och har aldrig användt. Dom är fina och tycker att det vore roligare om någon annan hade användning för det.
Så nu ska jag rensa, knäppa kort och greja sen åker det ut på tradera.
Kommer upp en länk sen imorgon när det är klart.
Brukar ni sälja saker på tradera?

Kommentarer

Yes, tradera är toppen!!
säg til så jag kan få spana in allt. tror vi har lite lika stil.. =) en sjal eller nått kanke!

nu är det tävling hos mig!

Sarah
2008-01-19 10:24:30 http://nillavanilla.blogg.se

Väldigt mysig blogg måste jag säga :) Och dina tatueringar längre ner diggar jag stenhårt.sjukt snygga...Har själv några men vill göra fler.. Hare bra..

Pernilla
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: