> Skräck!

2008-01-28 20:45:19 ♥ Vardagsliv



....
Jag vet inte vad jag ska säga om dagens outsiders..
Men jag anser inte det normalt! Det är det verkligen inte!
Okej allt annat att man tänder på dominans, rollspel (normala inte djur - människa) och sånt men att vara häst, ponny whatever?
Det är inte okej, inte i min värld.
Visst kan folk hålla på med det, men vafasen gör det hemligt. Eller sök kanske lite hjälp för det?
Hade dom kommit och "gått" förbi här på gatan hade jag garanterat typ dött?
Jag visste inte om jag skulle skratta, gråta eller skämmas när jag såg det här..
Nej jag kan absolut inte tänka på det något mera nu..
Hon kommer ju antagligen bli ganska så mobbad efter detta? Det är vad jag tror..

Hur känner ni för det här? Vad skulle ni säga om eran Love kom hem endag och la ponny lekar på förslag?



Kommentarer
2008-01-28 21:44:38

Hihihi.. ja skulle kunna tänka mig att piska ponnyn.. fniss fniss

2008-01-29 12:30:00 http://carpeannah.blogg.se

Troll: Haha jag visste att du skulle kommentera detta inlägg med nått sjukt :D

Annah
2008-01-29 13:22:07

Jamen, de gick ju inte att låta bli. :P såå sjuka människor de finns.. och de snuskigaste va ju att lilltjejens karl va 43.. mkt fint. :S

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: