> Sleepy head

2008-01-08 16:46:49



Nu har jag sovit massor och fått mat i magen så nu känner jag mej liite positivare än igår. Fick årets första riktigta panikångest, trodde verkligen att jag skulle dö. Det är så hemskt jobbigt med stark ångest.
Fick iallafall kallelse idag till DBT för bedömning, äntligen! Hoppas bara att det blir en bra bedöming och att jag får komma in såfort som möjligt. Nu när jag verkligen vill det..
Trött igen och vill sova, faan att det ska vara så svårt att få nya sömnpiller utskrivna. När dom vet att jag verkligen inte kan sova utan och ångesten kommer krypandes från alla håll..
Men imorgon måste dom finnas där..

Nu ska jag kolla på nån B-film som precis börjat på 4:an..

Kommentarer
2008-01-09 16:25:11 http://girlgoesmom.blogg.se

Kul att du ville tycka till! Ska bli intressant att se vilken/vilka som blir mest poppis :)

GirlGoesMom
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: