> Snö!

2008-01-30 13:08:00 ♥ Vardagsliv

Det är helt sjukt mycket snö ute!
Vaknade i morse av att pappa ringde, skulle åka till Uppsala och hämta honom på sjukhuset eftersom han blivit opererad i axeln. Tittade ut genom fönstret och fick en chock, det är galet mycket snö ute.
Snön vräkte ner på vägen in och dom hade inte hunnit ut och ploga så det var ganska så läskigt att köra, men det gick super. Jag är bra image16. När jag kom hem nyss så har det kommit ännu mera. Så jag lär inte se Baby så mycket ikväll, kan tänka mej att han är ganska så sugen på att ut och åka med snöskotern, som stått som en sovenir i garaget annars fniiiss.

Såhär snöigt och fint är det utanför fönstret.

image93

Kommentarer
2008-01-30 13:10:40

Hola! baaah här regnar det bara..ingen snö whatsoever.. tänkte bara tala om att det finns en blogg *hoppaskuttaskrika* kan inte lova uppdateringar som är sådär himlastormande kul och ja har precis börjat så ha tålamod..

Om du vill ha adressen..maila mig..ja är juh lite feg å vill gärna att den hålls anonym..

2008-01-30 13:35:48 http://carpeannah.blogg.se

Åh spännande!
Kan du inte skriva adressen här så låter jag bli att publicera kommentaren? :)

Annah
2008-01-30 14:19:22

Gaaaaaaaah! Jävla snö! Fick världens chock imorse när jag kollade ut.. Vill ha sommar nu! Tror jag måste ut med hårtorken o försöka få bort allting! ;D

LOVE IT!!

Sarah
2008-01-30 17:23:41 http://pyttis.blogg.se

det duggregnade i morses som blev till spöregn som blev till snö och nu är det inget väder alls..
massa kram till dig finaste annah!

anna
2008-01-30 17:44:07 http://girlgoesmom.blogg.se

Jag nallar mina bilder på gettyimags.com världens största bildbank.. är inte helt lagligt om du funderar på att göra detsamma.. tänkte bara nämna det ;) Du vet allt snack om upphovsrättslagen å allt det.

GirlGoesMom
2008-01-30 18:07:39 http://carpeannah.blogg.se

Joni: GÖRT! Jag vill se! Fast jag hoppas du misslyckas, det är ünderbart med snö ju!

Annah
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: