> Sovdag

2008-01-20 19:20:57 ♥ Vardagsliv



Idag har jag inte gjort mycket alls, som vanligt ;)
Klev upp ur sängen redan kl 6(!!) efter att sovit typ 1timme, helt slut men Baby fyllesnarka.
Då hjälper det inte att säga häll käften eller sparkas, så upp och i med lite kaffe och frukost.
Vid 10 vaknade han och jag sprang till sängen och somnade om, han med iofs men jag lyckades komma undan snarket.
Sen klev vi inte upp igen förren 15 tiden, skönt som fasen! Förrutom att någon har terroriserat våran hemtelefon och ringklockan.
Undra vem det kan ha vart? Alla vi känner hade inte använt ringklockan utan bara knallat rakt in, och ingen ringer på hemtelen heller.
Kanske att det var livetsord? Man vet aldrig..

Inatt ska jag sova ensam, Baby ska jobba natt. Hoppas det bara är nu inatt och inte hela veckan,
för då vet jag att min dygnsrytm kommer att bli helt fucked up igen. Funderar på om jag ska baka något snart,
helt besatt av det. Men om man "inte får" äta godis så får man ju göra det bästa av saken, söndagar är ju igentligen en obligatorisk godis dag.

Sen ska jag ge Singing Bee ett till försök..
Vad ska ni göra resten av kvällen?


Kommentarer
2008-01-21 11:13:15 http://hockeyfruns.blogg.se

Godmorgon och tack för din kommentar!

Anna
2008-01-21 11:17:18 http://catya.blogg.se

haha....jag brukar kväva C med en kudde om han snarkar ;)

puzz

catya
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: