> Tatuering

2008-01-06 19:56:48 ♥ Vardagsliv

Sitter och kollar på Miami Inc och man blir ju såå sugen på att tatuera sig igen. Det är redan inplanerat till våren/sommaren eftersom min tatuerare är i Thailand över vintern. Men nu har jag massor med ideer för armen, ska bygga på den jag redan har, blir mera stjärnor en stooor måne på skuldran som går ihop med feerna mellan skulderbladen, moln och lite mera stjärnor. Tror det kommer bli superbra när det är klart, svårt att förklara i text bara. Skulle vilja göra min Buddha också och jag tror jag kommer sätta honom mitt på låret, tycker det är assnyggt med lårtatueringar. Ska ta och fixa bilder på mina tatueringar som jag redan har snart så ni kan få se lite om ni vill?
Men fasen vad snygg hon är Kat von D. Om jag fick se ut som nån så skulle det vara hon haha.


Bild från google

Kommentarer
2008-01-08 02:13:53 http://levinda.blogg.se

Jag diggar henne oxå, superball å go tjej =)

Anna
2008-01-08 10:47:33 http://girlgoesmom.blogg.se

Jag vill se gaddningar!

GirlGoesMom
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: