> Vad säger man?

2008-01-30 23:48:19 ♥ Vardagsliv

Klockan är halv 12 på kvällen/natten (?) och min man Baby även kallad kalsongmannen får ett "ryck".
Nu står han på en stol i hallen i sin favorit utstyrsel kalsonger och river ner våra balkar i taket.
Varför?!
Jag vet inte, han bara är en sån som gör saker på konstiga tider och alltid i sina kalsonger.
Det var någon som sa "Har ni inte sett ********* i kalsonger så har ni aldrig vart hemma hos dom".
Jag tror jag ska ta efter och glida runt i trosor hela dagarna och riva ner saker men aldrig göra färdigt.
Vi ska som tex, ha dörrlister till sovrummet, dom vart ner slitna för 1 1/2årsen för att dom var lite snea (det syndes inte ens!), men det har fortfarande inte kommit några nya. Det är halv rivet i alla rum som ska rustas nu tror jag, så ja nu är det bara att börja vänja sej vid att leva i ett kaos. Medans jag tjatar om naturfärger, allt ska vara naturfärgat.
Brunt, beige, vitt, grönt, svart ja ni fattar?



Nu ska jag hoppa isäng och drömma om mina färger brevid min älskade kalsongman.
Så jag kan fortsätta på detta rivande imorgon så det kommer igång image5, är sugen på att haka på och göra det nu. Men näää..
Natti..

Kommentarer
2008-01-31 10:42:57

Hahahah, kalsongmannen :P Men det stämmer nog fan! Har man inte sett din karl i kalsonger så har man inte vart hemma hos er :P

2008-01-31 15:20:43

Hihihi.. sant sååå sant! :)

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: