Grekiskt

2008-07-03 23:24:29 ♥ Vardagsliv

Vart hemma hos mamma idag och ätit Grekiskt.
Finns det något godare?
Jag är jättesugen på mera, men klockan är lite väl mycket för det nu.
Så ett glas oboy får funka istället :)
Åh nu vart jag jättesugen på pucko också, ska nog kanske ta och köpa på mej några liter imorgon :) Kan vara bra att ha ju.

Fick höstkatalogen från Ellos idag, hittade några fina klänningar som passar till hösten.
As nicea skor också, men funderar på vad det var jag hade på fötterna förra vintern/hösten.
Hmms det ska jag leta efter imorron.

Förresten så har jag fortfarande inte hittat ett par "ordentliga" skor som Baby tyckte jag skulle göra. Velar mellan några men har tittat på dom så ofta, så nu vill jag nog inte ha några iallafall. Typiskt Annah :)


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: