Lite tråkigt

2008-07-05 11:47:48 ♥ I väntan på Chloe

Det jag tycker känns mest synd med att vara gravid såhär på sommaren är att man inte kan göra det jag vill göra :)
Jag vill åka till Liseberg och grönan åka j*vligt mycket karuseller tills jag spyr.
Men det får man ju inte göra :(
Läser massa olika om det och vissa BM säger att det får man absolut inte och andra säger att det går jättebra.
Men ja Better safe then sorry!
Jag skulle nog aldrig kunna förlåta mej själv om det hände något.

Den här dagen kommer nog bli den längsta i mitt liv!
Baby är och hjälper sin bror att bygga garage och alla min vänner är på power meet, jag är inte ett dugg avis ;)
Sånna saker saknar jag också, att åka iväg med vännerna på flera dagars fest.
Visst kan man ju åka med ändå och vara nykter men nja man kan fan inte ha lika roligt då ;)

Men jag vet att allt detta jag avstår nu under dessa månader kommer att vara så himla mycket värt det när den lilla fina saken i magen kommer ut :) Då kommer jag ju även få någon att pyssla med som jag inte har nu. Antagligen inte lika långtråkigt då haha. Såå bebin!! Kom ut nu!

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: