Pust!

2008-07-24 20:08:43 ♥ Vardagsliv

Det är helt sjukt varmt idag!
Våran altan är det nästan 50grader på, så synd att våran pool gick sönder förra året.
Annars hade jag legat där i heela dagen.
Imorgon ska vi till Uppsala och handla lite, annars hade jag byggt på min solbränna för iår.
Den är helt okej fast jag inte solat speciellt mkt, vill inte riskera att få en massa fläckar :/.

Funderar på om man ska åka iväg i helgen och bada nånstans, för det skulle ju bara bli varmare ute.
Men vete fasen om jag kan ha mitt bikinilinne längre, kan hända att det är för kort för magen.
Får bada i vanligt linne isåfall :)


Kommentarer
2008-07-24 22:13:04 http://helenasnackar.blogg.se/

Tack vad snäll du är!! Det är ingen pensel, det är en bild som jag ändrat lite på ;-)

Helena
2008-07-25 08:52:58 http://ninninusens.blogg.se/

jaa.. :) Hittar du någon i den nyansen så hojta gärna till! :D



Mår du bra och så annars då? Med din grav. alltså? Jag har foglossning som bara blir värre.. Med Ninni hade jag ingen alls.. Knaz :)



Åka iväg o bada låter underbart! Skulle jag också vilja, om man inte hade haft fullt upp med allt annat :P



Hoppas du får en underbar dag!

Lina
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: