Värmeslag

2008-07-25 16:32:43 ♥ Vardagsliv

Nu har ju äntligen sommaren kommit :)

42grader i solen, man ska väl inte klaga men eftersom jag är en höst/vinter människa så tycker jag att det kunde vart nån grad mindre ;)
Ingen trevlig dag att gå i butiker heller, hittade iallafall en sängstomme på IKEA som ska inhandlas senare.
Skulle köpa gardiner och lite annat strunt men det var något teknisktfel så dom kunde inte ta nordeas kort :(


Kanske inte riktigt vad jag ville ha, men baby gillade den och ja ibland får väl han också bestämma lite ;)
Den var mycket finare i butiken när den var bäddad, så hoppas den kommer se lika fin ut hemma hos oss.

Nu ska jag hoppa i nått av mina nya fina linnen jag fick av mamma igår (tack!♥).
Superskön från Gina, superlånga och det är ju jättebra eftersom dom inte kommer att bli förkorta på ett tag.


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: