Tårtbak.

2008-06-05 16:52:48 ♥ Vardagsliv

Nu är tårtorna tills imorgon halv frädiga, bara det ovanpå som ska fixas imorgon.
Men har fortfarande inte kommit på vad jag ska garnera dom med, svårt!
Hallon och geisha tårta, alldeles jätte söta men förhoppningsvis mycket goda.
Blir dom uppskattade kanske jag kan dela med mej av recept?


Inge roligt alls att hålla på med då det är så j*vla varmt ute, men det måste fixas och golvet ska damsugas och skuras. USCH! Jag spyr vad trist! Men ja det är ett måste.

Väntar nu på att baby ska tända grillen nångång så jag får lite mat i magen. Grillat köt och potatisgratäng, kärlek!

Kommentarer
2008-06-06 09:45:10

What? gesiha som i geishachoklad? ooh då vill ja ha receptet oavsett om den var god eller inte hehe.. me löööves geishachoklad.



Jadu..städa e ingen hit..det är min städvecka här, så ja håller på för fullt..med pauser ;) konstigt va röksugen man blir just när man städar.



Skojjs att du kikar in i min tråk/intesåbrapåattuppdatera-blogg.



Ha en tokbra helg!

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: