Utmaning

2008-06-18 08:04:33 ♥ Vardagsliv

Jag har blivit utmanad av Babbi

Jag ska svara på fem frågor om mig själv och sedan skicka den vidare till fem andra bloggare.

Regler: Svara på frågorna om dig själv.
I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare.
Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.


1. Vad gjorde du för tio år sedan?

Hade precis börjat högstadiet och var väldigt mycket svartrockare (haha).

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag? (läs onsdag)
* Jobba lite
* Åka till uppsala
* Byta en skjorta på H&M och kanske shoppa något annat trevligt.
* DBT
* Fika med Alma och Sofie


3. Godis jag gillar:

Jag gillar inte godis längre, förr var jag ett godismonster. Nu köper jag men jag äter inte, då jag köper blir det blandat smågodis.

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär?

Betala huset, rusta alla rum färdiga, ut med allt (kläder och möbler) och in med massa nytt, ge pengar till familjen, resa massor med Baby, välgörenhet och spara.

5. Städer som jag bott i?

Jag har flyttat j*vligt mycket men bott här och 2mil härifrån hela livet. Ingen av ställena kallar jag städer :)

Jag utmanar:

Alla som läser detta och inte redan gjort det :)


Kommentarer
2008-06-18 09:48:01 http://babbidesign.blogg.se/

Härligt :)

Gabriella
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: