Dagens dag

2008-03-17 19:15:43 ♥ Vardagsliv

Följde med en kompis till Uppsala idag, imorgon är det hennes tur att följa med mej. Ska fortsätta mina tester och se om det finns några mera fel image5. Bara det att jag ska vara där redan kl9 på morgonen, ahh jag måste gå upp super tidigt.Typ kl7, Zzzzz! Ladda datorn med Las vegas avnsitt och lägga sig tidigt. Sov iofs en stund på dan idag, inte så smart kanske. Men hade legat med ögat på nått skumt sett, det var fyllt med tårar och gick knappt och öppna. Som att jag tryckt igen det med kudden.

Var på ikea och shoppade gardiner, dukar och lampskärm. Vart sugen på lite vita tulpaner (plast) men 25:-/st tycker jag var lite väl överdrivet. 250:- för 10st, njaa då blir det nog dom på hemtex istället. För riktiga är så tråkigt, dom dör ju bara och är fina nån dag. Jag är inte så bra på det där med blommor och trädgård. Har aldrig intreserat mej och kommer aldrig göra. Det är babys jobb.

image136

Kommentarer

Vilken fin layout , gillar att menyern aförljer med då man scrollar.

Barbamorsan
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: