Dagens dag

2008-03-18 19:00:17 ♥ Vardagsliv

2 läkar besök idag, ett på 2timmar image6..

Fortsatte med min neurologiska undersökning, svåra grejer och vissa jättelätta. Såna IQ figurer är min grej men matte och koncentration är icke det. Ska bli intressant att få samma ställningen sen och se vad man ska lägga energi på senare och vad man inte ska göra det på.

Efter det var det några timmar på gränby centrum, typ. Eeehhehee!
Fika och lite shopping, kolla på massa dvd rea och suktat efter dvdboxar. Ge mej alla som finns!
Tror jag ska ta och kolla på Entourage som nästa serie maraton, nån som sett och tycker den är bra?



Väl hemma så vart det spel, kaffe och cigg plus lite dans och sång med Karro. Trevligt och galet kul!
Provande av kläder och matlagning som vart för gott som sagt.
Nu blir det Entourage jakt!

image136


Kommentarer
2008-03-18 22:23:52

Jag har kollat på första säsongen av det där, o jag tyckte iaf att det var skitnice :D

2008-03-19 21:44:18

sååå himla roligt vi hade när vi dansade och sjöng... =)
så roligt har jag inte haft på länge..
om det stämmer med att ett skratt förlänger livet så lär ju vi leva tills vi är 300 år nu =)
pusssssss & Kraaaam

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: