> Dagens humör

2008-03-01 20:25:33 ♥ Vardagsliv



Drygt humör som fan.
Ena stunden slår hjärtat 3gånger fortare av ångest och tårarna rinner, för att snabbt hoppa över till stor ilska på allt. Jag är arg arg arg på allt och alla, det är något fel överallt. Tur att jag är för snäll för att lämna massa arga/elaka kommentarer, och om jag skulle få ett infall och göra det ändå så skulle jag göra det anonymt för att slippa stå för det när jag är snäll igen. Så om det är massa arga anonyma kommentarer lite överallt så kan det hända att det är jag.

Härligt för baby när han kommer hem haha. Men då har jag nog lugnat ner mej och vill kelas istället.

Men för att göra mej lite gladare:
image136


Kommentarer
2008-03-02 12:33:39 http://pyttis.blogg.se

gumman* kramar om och stöttar och tröstar*
hoppas din söndag bara blir bätre och bättre!

anna
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: