> Dagens nöjdhet

2008-03-12 23:00:44 ♥ Vardagsliv

Sååå nöjd med håret, varför var jag så emot att färga det svart?
Det vart ju så bra och så snyggt, jag passar ju i det. Men jag förstår det aldrig haha.
Men visst hade det vart nice om det blivit blondt istället, men ja det här duger precis lika bra.
Plus att jag nu kan ha det lååångt när jag vill, imorgon inviger jag löshåret igen..

Golvet är lagt nu här hemma, och det är jag också himlarns nöjd med. Supersnyggt!
Passade på att damma bort det värsta dammet och rensa/slänga massa skit. Nu längtar jag såå tills imorgon när målarna är klara. Då ska det städas!

På dagen blir det uppsala och läkarbesök igen, massa sånt nu. Inköp av en födelsedagspresent till systers Ella med, 4år blir hon. Shit vad dom växer fort! Jag tycker det var förra året hon föddes :S.
Tänkte spana in hemtex med och se om dom har några sygga gardiner och löpare till köket..

Nu läsa lite bloggar som godnatt saga ;)

En dag som började dåligt slutade superb!


image136

Kommentarer

ja den är bäst!! har den hemma=)
men jag har löst de nu!! jag ska köpa mig en volumemaster!

kram

..:Sarah:..
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: