> Dagens problem hjälp

2008-03-04 22:23:10 ♥ Tips

Tack så mycket alla ni som kommenterade på mitt förra problem inlägg om min hy som har sagt upp sig.

Satt och letade massor igår efter den SOS kuren jag pratade om från Clarins, finns inte att få tag på.
Enda stället är Arlanda så den shoppas när vi åker till Aruba, den är suverän mot hy som är irriterad eftersom den lugnar. Och den var jättebra att använda när man hade bränt sig med, lugnade direkt. Synd bara på priset, pytteliten flaska för 5-600kr.

Kom på när jag satt där och letade att jag hade ju en ansiktsmask låg som jag köpte förr som också är sådär lugnade. Så nu har jag testat den två gånger (hon sa att det var okej att använda den flera dagar i rad om man har mycket irriterande). Jag känner redan nu att det börjar återgå till det normala, yes!




Jaaa!! Jag hittade den! För ett jättebra pris också! Mycket billigare än arlanda, dom kanske har sänkt priset nu.

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: