Sömnproblem

2008-03-26 23:30:06 ♥ Vardagsliv

Jag tror att jag är på väg in i en period av dålig sömn igen, visserligen så har jag haft problem med den ett Xantal år. Men nu är det en sån period då jag sover ruskigt dåligt och väldigt lite, jag somnar aldrig djupt och skulle vakna direkt om nån tappade en knappnål på golvet.


Mitt hjärta har dunkat järnet i några dagar nu, när jag lägger mej i sängen och ska sova kan man tro att det hoppat ut och ligger vid mitt öra och slår. Riktigt obehagligt, mitt hjärta kanske är sjukt? Det är ju visserligen redan sjukt men kanske sjukt sjukt? Obehagligt är det iallafall..


Vet att jag är dålig på att uppdatera nu på senaste. Men jag tål inte min bloggdesign och det är inget roligt att blogga då. Måste verkligen fixa till den, förhoppningsvis imorgon har ju saker att berätta.


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: