Baada..

2008-05-16 13:36:04 ♥ Vardagsliv

Nästan precis kommit hem från stan, vart och haft indivudalterapi. Jobbig gång denna, tårarna ville rinna hela tiden och jag vägrar släppa dom fria. Men det går ju inte så bra alla gånger..
Åt lunch med baby som var så snäll och körde mej, fick lite längre sovmorgon.
Skönt, har sovit jättedåligt flera nätter.
Nu har han åkt iväg och jobbat och jag har bosatt mej ute på altan med lite Brämhults Exotiska Guava. Gött och massa fibrer och vitaminer, precis vad jag behöver.

Lite avundsjuk på min kompis Karro som precis kommit ner på Mallorca, jag vill också bada!
Jag hatar att vi inte har ett badkar så man kan stilla vattensaknaden lite.
Poolen är trasig och det blir ingen ny iår, snyft
och suck! Och jag hatar att bada ute i sverige, så himlarns kallt!





Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: