Haha!

2008-05-26 16:51:05 ♥ Vardagsliv

Jag tänkte skriva Zzzz som rubrik först men nja jag tror jag skippar det, ni kommer ju tro att jag är världens tröttaste människa.
Men det är iofs helt rätt, jag är dödens trött. Men helt förståligt då jag inte sover som man ska och alldeles för lite, min "kära" doktor tog bort min sömnpiller. ARGH! Men ska dit snart och ska då försöka ordna till så jag kan få något annat, nu är det bara att dricka Kvällsro teet och hoppas på att det funkar, brukade bli slö av det tidigare.


Men jag lyckas iallafall låta bli att sova på dagarna fast jag hur gärna som helst vill, bra Annah!
Iofs så går jag och räknar ner timmar/minuter tills det är lagligt att sova igen, men då går det ju inte såklart!

Födelsedagen närmar sig, och jag letar massa spännande tårtrecept, tänkte prova på lite olika spännande tårtfyllningar och inte vanliga standard marsan och sylt :) Utan en tårta med chocklad fyllningar och en med nån frukt kanske jordbubbar eller hallon. Nån med lite tips? Pappa ringde tidigare och undrade vad jag önskade mej, super svårt att komma på vad man vill ha när man blir frågad sådär. Men kläder och böcker är något som alltid behövs och går åt. Visserligen så är det ju trist att köpa presentkort men vafasen det är ju bäst för den som får.
Om det nu är nån som kommer och gratulerar mej på dagen, det hoppas jag verkligen!


Nä nu blir det filmdax.
Och jag ska bli en bättre bloggare nu, helgspausade bara som vanligt.

Troll, jag berättar för dej sen när vi ses. Inte vilja skriva här vad det är :)

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: