Pust!

2008-05-07 17:25:40 ♥ Vardagsliv

Hel dag på stan kan man ju säga att det vart, från åtta till halv fem.
Det resulterade i två par skor, en klänning, t-shirtar till baby, lite annat och en till diagnos.


Den sist nämna blir det ett litet uppehåll tills medicin sätts in, läkaren vågade inte riskera sin leg och det förstår jag.
Ska träffa min andra läkare sen och ordna till lite andra piller och strunt så ska det nog komma igång snart. Han trode iallafall att jag skulle ha bra effekt av den, kanske tom sova normalt. Jag längtar!

Bilder kanske dyker upp senare på min shopping, om ni är snälla.

OCH vet ni vad?! Jag har ätit på grekisk restaurang! Mmmmums! Tzatziki och souvlaki lovely! Men en smula för lite vitlök, starkt ska det va! Lite sugen på att åka till Grekland, bara för maten. Känns som man vart överallt i världen men missat standard resmålet no1. Baby börja prata om Egypten igen här om dan, men ska nog få in han på Grekland istället isåfall. Maaat! haha


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: