Tack för mej

2008-05-22 18:20:45 ♥ Vardagsliv



Nu tackar jag för idag och kryper ner under täcket.
Jag somnade ju sent igår, tror klockan han bli halvfem innan John Blund kom.
Men sov inte länge för det, upp klockan tio och kolla Babys aktier som det inte gick något vidare med.
Sen var det fika kompis jakt med misslyckande, istället mys lunch med mej själv i solen.
Nu på kvällen har vi invigt nya grillen, smaskens med grillad korv med massa ketchup och rostad lök, fick fin besök av Bäsaste Joni också, sköj!

Så ja nu är det sova time om jag ska orka upp klockan åtta imorgon, känner jag mej själv rätt så kommer jag kliva upp fem minuter innan jag måste åka Zzz..

En sista grej om Foppa tofflorna




Kommentarer
2008-05-23 17:59:51 http://www.crazygirl.se

Hejs!

Tack för stödet och peppningen :)

Jag har inte bytt adress, den kanske låg nere då du var in, men är konstigt i såna fall, för den har inte legat nere nåt under tiden jag haft den.



Trevlig helg!

kramar

Malin
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: