upprörd.

2008-05-22 01:01:03

Inte av Desperate H denna gång ;)

Men det är så mycket tankar i huvudet just nu som cirkulerar och gör mej arg, ledsen, irriterad och extremt upprörd.
Vilket såklart resulterar i att man blir arg och inte kan slappna av och somna.
Men det finns inga ord att sätta på dessa tankar ännu, det är bara ett j*vla jidder i huvudet om man kan säga så?

Har en karl brevid som sover oroligt armbågar än i magen och slänger sig runt och kastar armar och ben på mig, vilket slutar i att jag blir ännu mera arg och tokig och kliver upp och sliter med mej allt till soffan. ARGH! Men jag måste/vill ju sova brevid..

Men hur jag nu ska lyckas somna här förstår jag inte, det brukar inte vara det lättaste..
Det slutar väl med att man är vaken tills Baby åker och jobbar och sover hela dagen, så är denna halv okej dygnsrytmen förstörd. Eller så ska man gå upp as tidigt för att behålla den och vara på super pissit humör hela dagen imorgon.
Nej usch och fy!

Åhhh jag har bara sån j*vla känslostrom i kroppen nu som jag vill bara ha bort bort bort.
Men eftersom jag kämpat flera veckor med att hålla allt borta så är det kanske inte så konstigt att det kommer ikapp.
Fan..

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: