BM besöket.

2008-11-19 15:27:30 ♥ I väntan på Chloe

Besöket hos Barnmorskan avklarad.

Det gick bra, alla värden såg jättebra ut.
Så nöjd att mitt järn håller sig stabilt trots att jag inte äter några tabletter.
Vikten hade inte ökat sådär jättemkt som jag trodde utan låg på +13kg, känns helt okej.
SF måttet nu i v33+1 /v34 låg på 31 och hade sjunkit ner på normalstrecket igen, hon sa att det var för att pärlan krypit ner längre.
Hon kände inte huvudet och frågade mej om jag visste om det var neråt haha.
Men det tror jag nog, när vi lyssnade på hjärtat fick vi det bekräftat eftersom det lät på rätt ställe :)
Mys! Så antar att hon gosat ner sig lite längre nu?

Ska tillbaka på tisdag och träffa en läkare, prata lite om min hemska halsbränna som jag misstänker kan vara magkatarr, illamåendet, yrseln och höga blodtrycket som kommer och går. Skönt att träffa en läkare som har lite mera koll och kanske kan göra något åt det som är "fel" om det nu är något som är fel.


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: