Helt slut.

2008-11-04 19:03:09 ♥ Vardagsliv

Nu är jag äntligen hemma efter en lååång resa hem.
Tror det tog närmare 7,5timmar eller nått sånt att åka, men med flera stopp och rusningstrafik genom sthlm (=Seeegt)

Jag tänkte berätta om min resa imorgon och kanske visa lite bilder på det jag shoppat?
Nu ska jag slappa och vila ben och mage, hoppas på att målaren tänker sluta arbeta snart så jag kan vara naken duscha och sova :)

Önskar att darling vore hemma också, men han får jag nog inte se förren imorgon :(
Han jobbar tills sent inatt och jag orkar nog inte hålla ögonen uppe tills dess.
ääääälskiiiing kom heeem..



Kommentarer
2008-11-04 19:30:53 http://moolin.se

Till din länk :D

Malin
2008-11-04 21:16:58 http://evamys.blogg.se/

Ja, man kanske skulle ta sig en tripp dit nångång.. försöka få med sig Fredrik bara vilket inte är det lättaste :P haha

Evamy - i väntan på bebis!
2008-11-05 09:22:43

Wiiiie! Jag vill jättegärna se vad du shoppat!!

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: