HUNGRIG!

2008-11-24 15:55:34 ♥ I väntan på Chloe

Jag är hungrig nästan hela tiden, eller nja mest sugen på all mat!
Brukar helt omedvetet alltid sätta mig och titta på matbilder direkt efter jag ätit haha.
Så sitter jag och åhh:ar mej och dregglar :)

Så nu ska jag stilla suget efter en jättemiddag med lite clementiner.
Jag har haft ett par gula dagar nu igen :)

Märks att man börjar bli mer och mer gravid i hjärnan också.
Igår när jag och darling var ute och åkte lite bil så såg jag ett hus där dom hade rosa ballonger utan på dörren.
Tänkte att det var en söt liten prinsessa där inne som fyllde år och vart helt jätteledsen och stora tårar kom haha.
Jag längtar så mkt efter våran egna bebis. allt mysigt man ska få vara med om och uppleva.
Jag har visserligen vart på väg att börja gråta så fort jag sett en liten bebis på riktigt senaste tiden, men kunnat stoppa det.
Nu kommer det nog inte gå ifortsättningen haha.

Sen när jag höll på att greja med bakningen så kom darling och frågade om han kunde göra något.
"ja ställ in dom där i ugnen"
"Vilka?"
"Men pucko!  Muffinsen som står på bordet"
"Det står inga här"
vänder mig om och kollar, dom är borta? Va fasen!
Det var ju bara så att jag hade ju redan ställt in dom men helt glömt bort haha!

Kommentarer
2008-11-24 16:15:57 http://nathalief.blogg.se/

ja, gillade att den var passande till båda könen, fall hon nu i värsta fall skulle ha snopp :P

Vart riktigt mysigt där inne faktiskt :)

nathalie
2008-11-24 16:17:50 http://psychololita.blogg.se/

tack! :D

färgade faktiskt hos frisören innan dante kom, just för att man inte skulle behöva bry sig sen om hur man såg ut. men nu har det blivit urvaskat och färglöst igen. har inte råd med frisör nu så jag kör budgetvarianten inför jul/nyår! :D

stina
2008-11-24 17:27:27 http://malinsmix.blogg.se/

Inte långt kvar för dig nu, hur känns de?

malinsmix.blogg.se
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: