Lördag.

2008-11-01 20:22:53 ♥ Vardagsliv

En dag som gått någorlunda snabbt, skönt!

Började med att hälsa på kusiner och moster. Träffade kusinbarnet Alice, så himlarns söt!
Jag längtar inte alls mera efter min egen bebis nu, jag lovar ;)
Tänt gravljus med mammsen var förbi och tittade nu när det var mörkt, så fint det är när alla ljusen brinner.

Sen har jag bakat kärleksmums, mest sugen på att baka. Äta får väl någon annan göra, hade inga bra burkar att packa ner dom i heller så får se hur länge dom håller i kylskåpet.


Nej usch det här vart inge bra, slutar skriva innan ni somnar. Jag somnar nästan bara av att skriva det haha.
Ska lägga mej på rygg nu och vila fogarna inför ullared, dom gör ooooont.

Kommentarer
2008-11-02 12:21:45

jag önskar att jag hade sett detta innan inlägget med lidl-juicen :D

2008-11-02 13:20:55 http://carpeannah.blogg.se/

Sofie: Haha!

JAg ska baka massa gott nästa månad så då finns det massa trevligt att mumsa på när du kommer och hälsar på! iiih!

Annah med bebin i magen
2008-11-02 13:22:13 http://suzilemon.blogspot.com/

Synd du int bor nära mig då hade jag mer än gärna käkat upp dina kärleksmums :)



Kram på dig!

Sussi
2008-11-02 17:05:42

weeee. det längtar jag efter. tycker du om glögg? vi kanske kan ha en fin glöggafton! eller kanske mustafton, men pepparkakor och lussebullar är iallafall viktigt!

2008-11-02 18:54:07 http://carpeannah.blogg.se/

Sofie: Yeeeehs! Glögg är mums och julmust ännu mera. Så vi kör båda :D. Jag hoppas verkligen att vi hinner ses innan hon tittar ut och att hon tittar ut innan du åker hem. Så du får se mej som både galetgravid och galet mkt mamma :D

Annah - med bebin i magen
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: