Oj.

2008-11-20 18:06:14 ♥ Vardagsliv

Ser att jag glömt uppdatera idag, jag har trott att jag gjort det flera gånger men tydligen inte.
Undra vart jag har uppdaterat då isåfall? haha
Inte lätt att vara gravid, man kommer aldrig ihåg något och blir allmänt förvirrad.

Började iallafall morgonen med yoga som jag sa igår, superskönt men vissa grejer var lite väl jobbiga med magen :)
Fast nu känner jag mej ett uns mer harmonisk än igår ;)

Hmm vad har jag gjort mera idag?
Jag och darling var och fikade mumsig varmmacka och lussebulle (besatt) på bagerit.
Ringt barnenshus och sagt att vi kommer för att hämta vagnen på söndag (SPÄNNANDE!)
Tvättat och sorterat.
Sen har jag bara legat på soffan och vilat mej tills mamma kom över och hälsade på.
Nu har hon gått hem och jag har fått köttbullar med mos i magen, mumma!

Vad ska man hitta på resten av kvällen nu då?
Duscha ska jag göra nu, varmt som fasen! Så underbart!
Ringa och prata lite med darling och hoppas att det går bra för mamma och moster med mormor på akuten.♥
Sen blir det nog bara att slöa, spela och tv :)
 

Kommentarer
2008-11-20 18:51:26 http://familjenkorb.blogg.se/

Började packa 6:e, så för två veckor sedan.. 1 månad innan bf.

Johanna
2008-11-20 20:15:31 http://aromboden.blogg.se/

Hej Annah!



Vi kommer börja sälja presentkort inom kort så håll utkik!/Therese

Therese
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: