Pynt.

2008-11-27 16:28:14 ♥ Vardagsliv

Tog ett tag innan jag somnade igår, men när jag somnade så vart det ordentligt.
12timmar haha.
Men var nog säkert vad jag behövde, idag har jag inte fått några sådär onda sammandragningar/förvärkar som jag hade igår. Känner mej mest öm i nedre delen av magen, antar att det är träningsvärk efter igår. Men känner att det lätt kan komma tillbaka om jag gör vissa saker.

Hade planerat att jag skulle ta det lugnt idag och fortsätta mitt tempo imorgon, men det gick inge vidare.
Jag får panik av att bara inte göra något alls så jag slet fram julsakerna och pyntade.
Så nu har jag några rum gjorda, vardagsrummet och köket tar jag i helgen. (mamma vill du komma med mina gardiner nåndag?). Tänkte baka lussebullar och knäcken i helgen med så har jag det mesta färdigt och ska väl kunna lägga mej ner och låta bullen i magen jäsa :)



Ska till stan imorgon och tänkte inköpa några vita julstjärnor, men funderar på hur länge dom håller sig fina?

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: