Simmi.

2008-11-19 09:40:27 ♥ Vardagsliv

Vart och simmat nu på morgonen, fan vad irriterande det är när det är massor med folk.
Det blir ju helt strömt och man kommer ingenstans, man ligger ju bara och plaskar på samma ställe.
Det är som i sängen, man försöker vända sig men man ligger bara på samma ställe och ålar.

Nu ska jag äta mej en leverpastejmacka och vänta på att det är dax att åka till Barnmorskan.
Storkoll idag :) Hade det inte vart så himlarns intressant så hade jag stannat i sängen, trötter, lätt retad och j*vligt öm i fogarna.

Kommentarer
2008-11-19 11:36:31 http://annlouise.blogg.se/

Skönt och simma. :)

Du behöver inte vara orolig för nummer två. :P Jag har nojjat mig fördärvad över både att göra ettan och tvåan men det kändes inte alls. :)



Kram

Ann-Louise [En bulle i ugnen]
2008-11-19 14:25:53

du är iallafall duktig som går dit. själv ligger jag dagligen i min soffa som en strandad val... :)

2008-11-19 14:55:19 http://carpeannah.blogg.se/

Sofie: Det är bra det med :) Finns säkert någon jätteviktig muskel som tränas ;)

Annah - med bebin i magen
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: