Speed.

2008-11-10 12:44:08 ♥ Vardagsliv

Den bästa tiden är morgonen.
Jag hatade dom förr och älskade kväll/natt.
Men nu när kroppen funkar som allra bäst när man vaknar så gäller det att ta vara på tiden.

Jag älskar att vakna och det är tomt i huset (ingen som är ivägen ;)), för då vet jag att jag kan köra på i superspeed, fixa och greja med allt. Plocka,städa,tvätta,torka,damma osv. Att göra så mycket som möjligt på så kort tid som möjligt är min grej :)
För sen på eftermiddan/kvällen tar det hundra år att göra något och flås,pust,stånk.


Kommentarer
2008-11-10 12:59:04 http://evamys.blogg.se/

hehe aa men det är som skönast att vara uppe på morgonen, man får ut mer av dagen!

Evamy - i väntan på bebis!
2008-11-10 13:14:08 http://psychololita.blogg.se/

exakt såhär kände jag också mot slutet. på kvällarna var jag så jävla slut att jag inte visste vem jag var. haha.



ja eller hur! jag har blivit jultokig på senare år, hatade julen förut (!!!) men nu när man har familj och allt är bra och man är lycklig vill man ha det så kitchigt som möjligt, massa pynt hitåt!!!

stina
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: