Ullared. +update

2008-11-05 18:16:39 ♥ Vardagsliv

Sådär nu är allt uppe ur påsarna och bytt plats och ligger på köksbordet, imorgon börjar inslagningen av det som är julklappar och sortering på resten. Känns som att det är en del man fått med sig hem, men ändå som att det inte är något alls haha. Hade lätt kunnat handla hur mkt mera som helst, men det får det bli sen i vår när vi åker nästa gång.
Ullared var iallafall perfekta stället att åka till när man väntar bebis eller redan har barn, märkes leksaker var superbilligt, halva priset eller ännu billigare om man jämför med hemma. Så var det nog med allt, det dyraste jag köpte var en julklapp och den gick på 149:- (vad kan jag inte tala om)

Köpte massor till pärlan, sängkläder jättefina rosa med vitastjärnor och sen massor med hello kitty till både säng, vagga/vagn och spjälskydd (nu tycker jag inte om vårat laban längre haha). Köpte inte mkt barnkläder, lite velourbyxor och 4bodies. Det var det ända som föll mig i smaken, men jag är ganska så kräsen av mig. Sen vart det nappar, napphållare, flaskor, badcape, sängmobil, amningskudde osv.

Julklappar till nästan alla, har 3-4st saker till som ska införskaffas sen är alla klara. Skönt att ha allt klart redan nu, annars är jag den som köper allt i sista minut.

Gardiner, handukar, lakan och annan dekoration var också sånt som fick följa med hem. Amningslinne och topp till mig och en klänning till jul plus lite mera kläder till mig och darling.

Här kommer en jäkla massa bilder på allt :)
Fråga om ni undrar nått.



OJ! Fick precis en länk skickad till mej
Hello kitty spjälskyddet och lakanen.
Jag betalade 129 för skyddet och 119 för sängkläderna haha.

Kommentarer
2008-11-05 18:36:23 http://evamys.blogg.se/

Ja det var ju inte lite saker! Hur mycket av detta hade du planerat att köpa då? :)

Evamy - i väntan på bebis!
2008-11-05 19:39:09 http://evamys.blogg.se/

kanon de ju! själv skulle jag nog hitta allt som inte stod på listan :P

Evamy - i väntan på bebis!
2008-11-06 09:49:24 http://annlouise.blogg.se/

On my, vad med grejer! Fy fasiken vad kul! :D

Åhhh jag vill också tokshoppa... :P



Kram

Ann-Louise [En bulle i ugnen]
2008-11-06 11:52:36 http://evamys.blogg.se/

Vilket kap du gjorde!

Evamy - i väntan på bebis!
2008-11-06 11:54:29 http://smokingcankill.blogg.se/

Galet mycket saker! :D Vill också handla massa saker till min bebis. Shit vad spjälskyddet och lakanen kostar på tradera! :O Som svar på din kommentar på mitt inlägg.. mja, kanske lite så, men man märker ju direkt om det är någon som menar väl eller bara vill tillrättavisa en och vara dryg.. hehe. :P

Trissan - väntar första barnet
2008-11-06 13:17:16

jag vill med tokhandla! jag måste åka dit. borde skaffa körkort kanske?

2008-11-07 00:43:34 http://soya.blogg.se/

Åhh visst har dom fina och billiga grejer på Gekås. Jag har ju bara ca 2 timmar dit med bil, så jag funderar på en tur nu till lön och köpa julklappar med :)



Hur mycket gick kalaset på allt som allt?

Kram

Soya
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: