Klokaste svaret.

2008-10-28 18:10:21 ♥ Vardagsliv

Fick ett superbra och klokt svar på förra inlägget som jag tror stämmer till 100%


Det är lite humor över det du skriver, inte om det du skriver direkt men precis vid den där tiden av min graviditet kände jag mig också väldigt ensam och som om alla mina vänner gled ifrån mig osv.
jag tror det bara är en känslofas som man måste gå igenom för att känna sig mer förbredd inför det som ska hända.
för ditt liv kommer att förändras och man kommer nog många gånger känna sig väldigt ensam som nymorsa.

Den här ensamhetskänslan kommer gå över för att du kommer aceptera den för vad den är.

Kram på dig!

Så det är det jag ska göra nu, acceptera och gå vidare och inte fastna och grubbla över det :)
Tack ni alla andra också för era kommentarer!


Kommentarer
2008-10-28 21:03:45 http://suzilemon.blogspot.com/

hahaha!

Ibland är jag bra klok :)



Kram på dig!

Sussi
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: