Kurr.

2008-10-29 05:15:05 ♥ Vardagsliv

Onsdagar verkar vara en dag i veckan då man vaknar vid 3-4tiden av kurr i magen.
Då är det lika bra att kliva upp och göra något åt det, det är ju helt omöjligt att somna om och sova gott hungrig. Så nu är jag nöjd med kaffe och macka i magen och kommer förhoppningsvis kunna sova nån timme till strax. Kanske inte så übersmart att dricka kaffe då?

Vaknade visserligen redan vid 1 av världens mest irriterande karl, Zzznark zznark!
Så det var bara att peta på honom en gång var 10:e minut för att han skulle vara tyst (det blir som att snooza en massa typ)
Finns det något värre ljud än snarkningar?

Natten som kommer blir det väl inte så värst mkt sovande av heller, lovade darling att han skulle få elda ikväll (varför?). Vilket betyder att det kommer vara bastuvarmt här ikväll/natt. Han har fått lov att elda varannan kväll eftersom jag avlider när det är över 20grader. Så igår var jag tvungen att vakta veden och värmepumpen så han inte skulle tjuvelda eller "råka" trycka upp värmen på 27grader. Galna karl! Jag ska köpa en pyjamas åt dej på ullared, det är ju faktiskt inte så konstigt att du fryser när du glider omkring i kalsonger hela tiden.. Fast om det skulle råka vara så att det är han som svettas istället för mej och jag den som fryser, nej då jäklarns åker alla dörrar och fönster upp och jag får frostskador OCH ska klä på mej istället, fast jag redan ligger i sängen med skoteroverall (typ).  Haha så fruktansvärt störd man!
Sen när jag "gnäller/påpekar" och säger som det är så fnissar han bara och säger att han älskar mig och när jag är gravid för jag är så glad då."Whaaaat?!" Då brinner det lite lätt kan jag tala om ;)

Kommentarer
2008-10-29 10:49:24 http://evamys.blogg.se/

Haha vilket roligt inlägg :)

Snarkningar är det värsta som finns!

Evamy - i väntan på bebis!
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: