Lovis.

2008-10-10 13:23:44 ♥ I väntan på Chloe

Jag är fortfarande helt kär i namnet lovis. Det är ju super gulligt och sådär mjukt och fint. Gillar avslutet is, det är ju det som gör det så mys. För ofta när man gör om ord/namn till mjukare (iallafall jag) så lägger man till is tex annis, almis. Förstår ni vad jag menar? Nu är det bara darling som inte gillar det, typiskt! Han tycker det låter konstigt, men va? Har han aldrig sett ronja? Men ja nu letar jag efter flera mjuka, sötis namn med is på slutet. Tips tack! :)

Kommentarer

Annah; Hihi, det vore ju lite coolt namn annars, bebis....ovanligt om inte annat. ;) Ska fila på några namn så återkommer jag. :)Lovis är jättefint! Jättefint! :)

Love också. :)Ska se om jag kommer på någe på is i slutet....hm... Iris? :)



Vad tycker du om Agnes? Hörde ett ovanligt namn nyligen, Lizzy. Gillar du d? Vissa namn måste man sga lite på. :) En kompis gav sin flicka namnet Ada, det är inte så vanligt. Först tyckte jag hm...Ada men nu tycker jag om det. :)Inte så vanligt vad jag vet. :)Kul med lite ovanliga namn.

Lovis är väl inte vanligt va?





Hojjtar om jag kommer på fler namn. Vad har ni för förslag till en pojke?





Ha en mysig helg! /Malin

Malin Inspiration & design

Här kommer lite namnförslag, några lite uddiga tror jag. :)





Eja, Elly, Elna, Mili, Essy, Liv, Lova (ok rätt vanligt:), Lovisa, My, Ester, Naemi, Molly, Nina; Tilla, Tova (rätt vanligt:), Nova, Tyra, Aimée, Amy, Ally, Astrid (rätt vanligt?:) Disa (detta namnen gillar min flicka mycket:).





Killnamn är det värre med hm....ett namn som jag tycker är gulligt och coolt är Herman, det ville jag ha på vår gosse först men gubben tyckte inte om det. :) Sen tycker jag att Ture är coolt. :)

Ludde var på förslag med men det tyckte gubben lät om ett hundnamn.:) Abbe är väl gulligt?





Nä, nu ska jag inte terra dig mer. :) Ha det! /Malin

Malin Inspiration & design
2008-10-11 14:43:07 http://annlouise.blogg.se/

Lovis är ett jättefint namn. :)

Ann-Louise [En bulle i ugnen]
2008-10-13 16:37:24

jag tycker verkligen det är ett bra namn!

2008-10-14 14:46:29 http://jagochkidsen.blogg.se/

oj, det är ju verkligen jätte jätte fint. om ja få fler barn tänker ja sno det namnet. förlåt.

lina
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: