Tråkig torsdag.

2008-10-30 12:50:29 ♥ Vardagsliv

Usch vilken lååång och seg torsdag, jag hade visserligen redan planerat att det skulle bli så.
Men trodde någon kanske skulle rädda mej ur det ;) Fast har ändå ingen bil hemma och i den ligger min jacka och plånbok så det blir att sitta hemma tills den kommer hem igen.

Har precis kommit innan för dörren efter en skogspromenad i elljusspåret, kors i taket för att vara jag.
Men jag kände att jag ville komma ut i friska luften och röra på mej, första gången på hundra år jag får dom tankarna kan jag lova ;). Men det var skönt för hjärnan, mindre skönt för mina stela vader (kan man få bort det? Dom har blivit så efter alla kramper om nätterna). Massage tror jag på, så jag vet vad darling ska få sysselsätta sig med ikväll :)


Nu ska det tvättas och plockas med diskmaskinen.
Vad gör ni idag?

Kommentarer
2008-10-30 13:36:38 http://flixxan.blogg.se/

Well..ja tycker dom flesta dagar går segt, idag med en extra stor klump i magen. Idag får jag reda på vilken tid jag ska opereras på måndag, så idag står det klart om mamsen kan komma och följa med eller inte..(blir det en tidig tid tror jag inte hon kommer) å ja e skitskrajj fastän det egentligen inte finns någon anledning.



Idag ska jag dessutom försöka få ändan ur soffan och göra lite nytta..plocka,diska,tvätta.



Å sen när det blir mörkt utanför fönstret ska jag tända lampor och lite ljus och försöka koppla av och myyyyyssaaaa!



kram

Flixxan

Här hemma tvättas och städas det idag, måste göras då och då det med. Duktigt att du var ute och gick, det är skönt ibland, rensar huvudet lite :)

Katja
2008-10-30 15:40:16 http://evamys.blogg.se/

Vi har inte målat den än, ska nog inte göra det heller. Är rädd att det ska bli typ penselstreck på ytan.. och den passar bättre in nu till dom färgerna vi har i rummet än när vi hade rött där inne. Så den får förbli brun :)



Jag har också hur mycket kramp i vaderna som helst på nätterna nu! Läskigt :P haha

Evamy - i väntan på bebis!
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: