Andfådd.

2008-09-17 20:41:02 ♥ I väntan på Chloe

*pust stånk stön*

Jäklarns vad andfådd man blir på kvällarna nu för tiden.
Tog kvälls duschen nyss och det känns som jag ska dö, GE mej luuuft!
Tur att det än sålänge bara är på kvällarna, antar att det är hela dagarna längre fram i graviditeten?
Man får ju lite smått panik att man inte ska få tillräkligt med luft och "kväva" bebis.

Nu ska jag pusta mej iväg till sängen, underbart att sova :)

Ah, underbart med google. Hittade det här och nu är jag inte lika orolig för bebis längre :)

Kommentarer

Känner igen det där med andningen. Känner av det mest när jag sitter ner lite ihoptryckt, då tycker jag att det blir jobbigare att andas än vanligt. Skönt att läsa att det var vanligt, så det tackar jag för :)



När har er lill* BF? Ha det så bra :)



/Katja o lillagrodden i magen

Katja
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: