Back on track.

2008-09-05 09:52:50 ♥ Vardagsliv

Nja nästan iallafall :)
Förskylningen har släppt nästan helt, inget som jag störs av längre iallafall.
Men det var en j*vligt jobbig och "lång" (för att vara jag) sådan. Nu ska jag trycka i mej vitlök som bara den så jag slipper bli sjuk igen tills bebis kommer.

Det som blivit värre är värken på vänstersida, men gissar att det är ligamentsmärta eller nån nerv som bebis sparkar på.
Fruktansvärt ont gör det och tårarna har sprutat flera gånger. Bara att hoppas det släpper snart.
Det känns som att man bara gnäller en massa på smärtor och illamående, men jag mår hellre illa än har denna smärta i magen. Det gäller att hela tiden tänka "Det är värt det, det är värt det".
Men man tänker ju automatiskt på förlossningen när man har ont, hur ska man överleva den när det gör såhär ont nu? haha Men läste att dessa ligamentsmärtor gör ondare än forlossningsvärkar, tack för det!
Men ska vila mej ordentligt nu i helgen och har det inte försvunnit efter det så ringer jag BM och frågar vad jag ska göra.

Sådär, lite mera gnäll från mig ;)
Nu ska jag få darling att fixa lite frukost till mej :)





Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: