Birthday!.

2008-09-08 13:58:52 ♥ Vardagsliv



För idag är ingen vanlig dag, för det är darlings födelsedag
Hurra hurra hurra!

MEN det här med present.
Vi hade bestämt att jag inte skulle köpa något men det känns så himlarns dumt att inte göra det.
Så jag tänker nog faktiskt göra det ändå, men till problemet. Vad?
Han får ju den finaste julklappen i år som borde vara som födelsedagspresent också ;)
Så ska jag vira in magen i ett presentsnöre och säga "Du får ju ändå en liten kärlekspuff i december".
Tänkte också om jag skulle köpa lite blommor, men det känns så tråkigt för dom dör ju ändå rätt snart.
Plus att jag "hatar" att ge fantasilösa/tråkiga presenter, han blir visserligen glad för vad som helst.

Ska iallafall fixa en favoriträtt idag och imorgon, och han ska få titta på batman filmen som han tjatat om i evigheter.
Jag ska nog bara vara en extra fin och snäll sambo idag :)


  

Kommentarer
2008-09-08 14:28:57 http://mammafrida.blogspot.com

hej där.

har slank jag in från en annan bloggares sida. hoppas det är okej. Grattis till "bullen i ugnen" är det första??



mvh frida

frida
2008-09-08 14:32:07 http://www.moolin.se

Du det är inte så bara vill jag lova.. När Ludde fyllde år fick han lämna sina strumpor på golvet i en hel kvart innan jag blev arg :P

Malin
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: