Fredag nu igen.

2008-09-26 09:44:36 ♥ I väntan på Chloe

Det är helt sjukt vad veckorna går fort?
Tycker ni inte?
Redan på tisdag är ju den här månaden slut, vart tog september vägen?

Igår var jag och hälsade på min kära storasyster♥ och fick mera bebis kläder, fick lite innan men eftersom vi då inte visste vad det var för "sort" som låg i magen så kunde jag inte ta så mkt. Hon har två egna tjejer så nu är bebis garderob påfylld med ännu mera rosa men mest rött, gissar att hon var "galen" i rött så som jag är i rosa :)
Jag önskar att våran bebis kunde vara ute på julafton så jag fick klä henne som en röd liten tomte hihi.






Kommentarer
2008-09-27 19:39:19 http://malinsmix.blogg.se/

Vad köpte ni för vagn nu?

jag älskar buggan o längtar efter vår älskling.

Hicka har han just nu, som ett pulserande upprepande i magen!:)

malin
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: