Shopping.

2008-09-21 23:22:38 ♥ Vardagsliv

Åh vad jag längtar till imorgon, såklart för att jag ska få se våran bebis men också för att jag ska fylla på garderoben.
Det behövs verkligen! Jag växer ur massa plagg hela tiden, skit trist! Men det är ju så det blir när man odlar en liten pärla i magen :)
Men imorgon ska det inhandlas, så jag överlever till bebis kommer. Iallafall så jag inte fryser ihjäl.
Förhoppningsvis ska man väl säga, för det slutar väl med att jag blir sådär snål som alltid och vägrar handla haha.
Men ska säga till sällskapet att skälla på mej om jag börjar säga nej till allt, jag kan ju inte gå omkring naken heller.
Fast det är så j*vla mycket jag behöver, eller ja massa basic som strumper, bh, trosor, leggings m,m... Byxa, tröja, topp, klänning.. blablabla listan blir lååång. Varför kunde det inte vara på sommaren man var som mest gravid?

Hoppas iallafall att mina mamma-jeans jag köpte på tradera kommer imorgon så jag iallafall har något att sätta på mej när jag åker iväg :).



Kommentarer
2008-09-21 23:55:29 http://writtenfiction.blogg.se/

I know the feeling, man växer ur allt.. inkl ens egen bh :(



Men jag kan ärligt säga jag är glad att jag inte väntar barn under sommaren nu, min första tös är född i början på okt.. Det var det värsta jag varit med om.. extrem hetta, svullna ben och fötter, inga kläder passade och svetten som rann.. Allt är för varmt då.. fy fan. En pina rent ut sagt. och mygg ÄLSKAR gravida kvinnor ^^ Denna gången ska jag ha i mars eller början på april.. perfekt :)

Sofia
2008-09-22 08:30:04

Glöm inte ullared :-) Puss&Kram

Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: