Äntligen!

2009-04-13 18:11:04 ♥ Vardagsliv



Är påsken över ;)
Gott med maten och trevligt att träffa alla, men ändå lite väl mycket flängande överallt.
Jag är ju ändå sån där som trivs bäst hemma ;)

Chloé har fått jättefina saker i sina påskägg, leksaker, pengar och kläder.
 


Akuten besöket jag skrev om var Pappan som fick gallstensanfall, inte så smart att äta 6st ägg när man har problem med gallan, men varken han eller jag tänkte på det förren det var försent.
Han hade så himlarns ont stackarn, det värsta anfallet han någonsin fått.
Så det var bara att sätta sig i bilen och köra honom fort som fasen till sjukhuset, där fick han två sprutor med voltaren, men det hjälte inte alls. Sen fick han tyngre grejer och då gick det över direkt och han vart total borta :)

Undertiden var Chloé kvar hos svärföräldrarna med min mamma och hennes man.
Så under dom 2-3timmarna vi var på sjukhuset så höll jag på att sakna ihjäl mej, satt med telefonen och kollade på bilder på henne under tiden haha. Men det gick bra, hon hade vart jättesnäll och somnade efter ett tag, när hon vaknade och inte mamma var där var det inte roligt längre. Då skrek hon som en tok och var sååå ledsen, tur att det var precis innan vi kom.



Kommentarer
2009-04-14 13:12:44 http://meandpeanut.blogspot.com

Ja gallstensanfall är inte att leka med. Första gången jag hade det väckte jag älsklingen och väste att jag höll på att dö. ;) Men nu är gallan borta så jag slipper sådant ont. :) Väldigt skönt så här i äggätartider. Fast jag hade mest problem med hallon...

Maria aka jakeline
2009-04-16 16:04:06 http://hallonmamma.blogg.se/

vilken liten sötnos du har :) Jag fullkomligen älskar håraccesoarer till barn!

Hallonmamma
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: