Baktanten.

2009-04-19 16:18:27 ♥ Vardagsliv

Annah är tillbaka igen :)

Jag bakade ju som en tok när jag var gravid och sen när C kom så hade jag inte tid och sen tålde jag inte mjölkprodukter så då var det inge roligt att baka och svårare att få till det bra. Men nuuu åååh nu kan jag baka massa igen, vart en plåt med dumle muffins idag, familjen storasyster skulle komma och då ville jag ju bjuda på nått gott.
Imorgon blir det rulltårta med nutella och banan :) Yummie!
Muffinsen vart superbra men varm dumle var ingen höjdare, tur att dom hade simmat ner på botten.



Senare i veckan tänkte jag fixa lite kakor till dopet,
nån som har tips på kakor, helst rosa ;)

Kommentarer
2009-04-19 16:27:02

Tack för goda muffins! Kram

2009-04-19 17:56:44 http://zeida.blogg.se/

Gud vad gott det lät med nutella och rulltårta.. hur gör du då? :) jag tänker att det är bäst att passa på att äta massa gott nu medans man ammar för sen kan man ju inte äta lika mycket ;)

Lina
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: