.

2009-04-22 23:56:15 ♥ Chloé

Tack för tipsen!

Hon lider ju inte av att hon inte bajsar, det är bara jag som lider av hennes fisar haha.
Jag helammar ju fortfarande och då kan det ju bli sådär att dom inte bajjar på nån vecka utan att det är farligt.
(min systers ena barn bajsade 1gång varannan vecka haha).

Smakisar tänkte jag vänta med ett tag till, har planerat att börja vid 5 1/2-6månader.
Eller ja om hon fortfarande är lika nöjd och går upp bra då såklart.
och ja det känns ju lite tokigt att börja med något sött som katrinplommon eller päron :)

Så vi fortsätter med bajja massagen som BVC rekomenderade och väntar lite till :)

Kommentarer
2009-04-23 07:29:47 http://meandpeanut.blogspot.com

Messmöret verkar fungera helt ok. Han verkar iaf inte må dåligt av det. :) Och det är ju huvudsaken. Jag har hört fler som har blivit rekommenderade messmör till tröga magar iom att det är milt laxerande utöver väldigt nyttigt. Éomer får ju alltid kämpa för sina fisar (som fö inte luktar tårta heller...) samt blir helt slut av att bajsa. Sempers magdroppar har också hjälpt en hel del. Försökte även med massage, men det funkade väl inte något värst, men det beror nog mer på utövaren än massagen! ;)



Visst är det stressande när alla andra verkar börja med smakisar så tidigt? Nu verkar han ju nöjd med bröstet igen så då väntar vi igen! ;)

Maria

oj.. sorry.. :) jag tänkte inte på att C inte börjat med smakiskar än... nä då ska du ju såklart inte börja ge katrinplommon som bajas medicin..:)

Kram

♥ MammaRussin
2009-04-23 09:09:39 http://suzilemon.blogspot.com/

Om du inte behöver maten tar jag gärna den.

Vad snällt :)



Kram kram!

Sussi
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: