Snorigt.

2009-04-07 14:33:04 ♥ Chloé

Men denna gång får jag skylla mig själv, hade vänner här på besök i söndags och vi satt ute på altan i kylan dåligt klädda. Men så länge det "bara" är näsan som rinner så är det okej. Fast j*vligt drygt också..

Chloé fortsatte må bra igår, ingen feber. Sov visseligen hela dagen och natten och var vaken några korta stunder för mat och sen lite mys med snutten. Hon verkar ha upptäckt sin röst nu och testar den hela tiden, inte tyst nån gång ;)
Fast rätt mysigt att vakna av joller på nätterna när det är matdax istället för gny och gnäll :)



Nu har pappan precis åkt och jobba, C ligger i min famn och sover och jag letar fynd på nätet.
Funderar på om jag ska ta och baka något..


Kommentarer
2009-04-07 21:04:17 http://mcmajjsan.blogg.se/

Haha! Jag bara tittade på krämen i handen och skrattade. Jag behöver verkligen sova!



Har föressten tänkt att om din lila kom 30 dec 08 så måste jag ha sett dig på bb. =D

Maja
2009-04-08 19:00:02 http://mobergo.blogg.se/

Vilken fin bild! Man kan tro den är direkt tagen från en tidning!

Emelie
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: