Vem?

2009-04-08 22:14:19 ♥ Chloé

Bytte ut mitt snälla glada barn till ett argt monster?

C har inte vart att leka med idag *pust*.
Hon sover, vaknar med ett stort leende fortsätter vara glad och skrattar, pratar, leker, kanske äter lite och sen efter tio-tjugo minuter är allt fel och hon blir helt skogstokig.

mammagreppar vi (sättet jag håller henne på när hon ska sova eller bara bli lugn) och hon somnar eller ligger där och bara myser. Försöker lägga ner henne så jag ska kunna göra något annat, nepps det går icke!
Hon har vaknat direkt och blivit arg som ett bi.
För det är inget vanligt jag är ledsen, trött eller annat gråt det är verkligen ett "jag är arg som fan" skrik.
Tur ändå att hon fortfarande sover massor om dagarna, idag extra mycket. För man blir ju helt nollställd när hon är såhär, man vill ju veta vad man gör för fel eller vad som är fel.

Men nu har hon äntligen gett upp för idag och tok däckat...

Kommentarer
2009-04-08 22:50:07 http://evamys.blogg.se/

puuh.. jag känner igen det där!

EVAMYs - Livet med lilla Alva och hockeyspelarn
2009-04-08 23:29:44 http://mcmajjsan.blogg.se/

Oliwer är likadan! Tror det är någon fas dom går igenom. Men visst blir man trött!



Vars födde du? =D

Maja
2009-04-09 09:12:46 http://thewife.blogg.se/

Usch vad jobbigt. :S Alfon har aldrig varit sådär. Jag hoppas han inte blir det heller.. Nu är han förstås lite mammig när han är så sjuk men det måste man ju få vara! Och det är ju bara mysigt att ta hand om en sjukbebis och pyssla och älska honom så mycket man bara kan nu när han behöver det!



Från början var katterna jätterädda för honom. Dom hade ju aldrig sett ett barn förut. Dom tyckte han lät konstigt och visste inte vart dom skulle ta vägen när han skrek osv. Men det tog bara någon vecka så hade dom vant sig. Nu tycker dom han är jätterolig och dom har accepterat honom jättebra. :)

Wifie
2009-04-09 13:02:50 http://meandpeanut.blogspot.com

Éomer var nästan likadan igår, fast han hade inte sovit något och var vid fyra övertrött och ingenting funkade. försökte verkligen med allt, tutte, vyssjande, sång osv, men inte förrän pappsen la honom i vagnen så lyckades han komma till ro... då var klockan halv sex eller så och då sov han till halv fyra i morse. :-) Idag har han sovit normalt.

Maria
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: